11 april 2013

It´s okeeey-o to be gaaaay-o!

Det är också helt okej att ta ett glas vin en torsdag kväll när man har haft 10 timmars jobbdag.

Jag ångrar mej djupt i min själ att jag tackade ja till lördagsarbete. Ska nog säja upp mej.

Rubriken är sjungen av Homer Simpson. Ja, han sjöng så en gång.

Inatt är första natten med plusgrader. Bye bye snö.

De e ganska stressit i skolan just nu. Men roligt. Vår slutproduktion kommer bli såå bra!

När jag är stressad äter jag mycket karkki (har ju chipslakko). Äter nu choko. Men ja e int fet.

De finns människor som har de värre än mej.

Imorgon jobb, massage, kaffedejt med Ave Verum Corpus och mamma fyller år.

Ja ha int köpt någå åt mamma ännu. Shit...

Nya layouten på Borgåblade suger. Påminner om Husis = Tråkig och råddig.

Snart e de Salkkarit-time :)

Hej.

1 kommentar:

Gloria sa...

Japp, gamla BBL va myky bättre!