24 mars 2013

Det närmar sej slutet...

Jaahapp hörrni! Det är 11 veckor kvar till den 7.6. Vad händer då undrar kanske ni?
Ska jag åka utomlands? Föda barn? Föda barn utomlands? Haha! Eller ska jag kanske byta bil? Eller sjunga för presidenten? Sjunga för presidenten i en bil? Nä inget sånt.
7.6 tar min studietid slut i sthlm. Buhuuuuu snyft gråååååt skriiiik! Vill int!!
11 veckor kvar, men endast 9 undervisningveckor. Två veckor faller bort p.g.a. påsk och vappen. De e ingenting. De kommer att gå så snabbt. Sista veckan i maj och första veckan i juni kommer jag att vara heltid i stockholm. Det betyder att två flygresor faller bort. Dessutom är jag på inträdesprov första veckan i maj så då faller ännu en vecka bort för mej. Så summa sumarum: 8 undervisningsveckor och 7 tur/retur flygresor kvar.
Öh, vart försvann det här läsåret???

Bilden är suddig med flit. För att jag inte vill hänga ut människor i min blogg. Men det här är från vår sångsal i skolan. Vid pianot en välkänd pianist och sångaren en studiekompis som en dag kommer att bli en framgångsrik mezzosopran. Om ni undrar över sängen till höger så är det scenrekvisita... så låt int er snuskiga fantasi flyga iväg...hehe.


HA NI MUUTEN HÅKA ATT SNÖN HA BÖRJA SMÄLTA??!! :) :)

2 kommentarer:

Livet på Sjögård sa...

Time flyes when you have fun :)
Vart ska du förrästen på inträdesprov? Och hoppas din flunssa är puts väck!
H. Nyfiken :)

Mrs Kissekatt sa...

Flunssan puts väck o inträdesförhöret går till Sibbe :)