10 februari 2013

Min badrock luktar illa

Den luktar spyor. Fattar int. De e int ens länge sen ja ha bykt den. Mysko! Alltså mystiskt, inte en mysig ko. Haha. Humorn på topp!

Såg på Taken 2 ida. Den va för spännande.

Har fiilis att ordna fest. Me nå gott o äta o dricka. O bra sällskap. Kanske i sommar sen när ekonomin e lite stabilare. Kanske borde ta o lotta nästa veckoslut.

Imoron sthlm igen. Dit ska snöa. Men ja ska träffa min bästa kompis jag hade när jag bodde i sthlm när ja va liten. Vi ha int setts på 26 år. Nervöst! (huuuj va de där fick mej att låta gammal).

Kanske ska äta kvällsmat nu.

Krista siegfrids låt va ju ändå helt okej. Men va ha hänt med melodifestivalen?? Bara dåliga låtar o uppblåsta artister. Blä.

Jo, de blir no kvällsmat. Är nog lite hungrig ändå.

Aijo. Va på båtmässan igår. Hade dejt med två fd studiekompisar som jag inte sett på några år. Trevligt, trevligt!

Nu kvällsmat.

Hej.


Inga kommentarer: